tisdag 22 februari 2011




Så här ser det ut på mitt nattduksbord (jo det är en Kalle Ankapocket som ligger i bakgrunden) Inte en utan hela tre olika nässpraysförpackningar. Först och främst försöker jag alltid sova utan någon av dem. Fungerar inte det så tar jag Nozoil om jag känner mig torr i näsan. Fungerar inte det och jag är mer tät så tar jag först Nasonex men är jag fortfarande tät efter typ 10 min så trycker jag in det värsta...Otrivin...men det är i alla fall inte menthol :p
Nu har jag ändå lyckats väldigt bra med detta nässpraysmissbruk då jag sovit utan en massa nätter och bara i enstaka fall har använt Nozoil eller Otrivin. Jag är stolt över mig själv ;)
Happ, för övrigt då? Jo ikväll ska jag jobba men jag känner mig lite förkyld så det blir nog bara att vara hemma idag tror jag... Få se hur jag känner mig inför kvällen...
Ha en toppendag allesammans! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: