söndag 27 februari 2011

Dålig uppdatering i helgen...
Jobbade i fredags men Gurra hann bjuda på go'mat'n innan :)



Kanske var det den uppladdningen som gjorde att jag och Matte vann innebandyturneringen mot ungdomarna...jag är riktigt stolt över det haha :)
Igår var jag och Sara på dop för lilla Jenna! Det var mysigt och trevligt! Och vilken mat och vilket fika!!! Mums va Evelina hade kämpat på :)))
Efter dopet var jag med Sara ett tag och sen drog jag hem och åt middag och gjorde mig klar för allmänhetens åkning på isladan där jag mötte upp med mina bröder och två av deras vänner. Vi spelade bara typ en halvtimme då vi alla var helt slut och ovana på skridskor för i år.
Efter det så drog jag och Sara, som hade spenderat första halvan av kvällen med Gurra, till Tina. Där väntade spel, trevligt sällskap, godis och engelska under hela kvällen då Milles man var med :)
När det var dags för hemfärd så tänkte jag till och tog på mig skridskorna som låg i bilen.


Eftersom jag hade druckit lite alkohol så lämnade jag såklart bilen. Nåväl, det hade gärna fått frusit på lite mer i natt för det gick lite trögt att åka skridskor hem på vissa ställen och när jag mötte en bil här på gatan där jag bor så höll jag på att skämmas ihjäl och skratta ihjäl. Kanske inte så vanligt att möta nån med skridskor kl 2 på natten. Nåååja, kvällen var trevlig och idag blir det födelsedagsfirande hos mamma för hon fyller år! Hoppas bara att jag inte smittar med nått då hon tog cellgift i veckan :/
Hej hopp!

Katta

Inga kommentarer: