måndag 31 januari 2011

Ny vecka och nya bekymmer. Haha. Nä men inatt har jag sovit riktigt dåligt. Magen har inte alls velat vara med mig...det var nog all god mat från Allstar igår som gjorde att jag mådde så illa i natt.
Idag har det varit bättre men nu mot kvällen blev det sämre igen...tur att jag ska till farbror doktorn på onsdag.
För övrigt har jag och Anna varit ute på en promenad idag.
Vi tog även lite bilder. Men bara lite...och Anna ville inte vara med på många alls.
Det var mest Gibson som fick agera modell ;)
Förutom promenaden så har dagen enbart innehållit plugg, plugg, plugg...
 ...lite matlagning och så jobb på kvällskvisten...
Och så avslutar jag kvällen med att lägga in en bild på mig och Rebecca från i lördags ;)
Nu ska jag se klart säsongens första avsnitt av Spårlöst innan jag hoppar i säng :p
God natt allesammans! :)

1 kommentar:

Rebecca sa...

HaHa va gulligat av dig :) Men jag ser nog mer groggy ut än du :P