måndag 24 januari 2011

Det är så härlig dag idag! Ingen sol men det är ju i alla fall plusgrader ute! Jag älskar vårvintern mest av all vinter i världen!
Strax åker jag iväg mot skolan för en föreläsning. Sedan skyndar jag mig hemåt för att kanske, kanske äta en pizza till middag innan det är dags för jobb ;) Det blev ju ingen pizza i helgen p.g.a. magen så då får jag ju unna mig en idag istället ;)
Igår var vi först och grattade Gurras pappa som fyllde år. Vi åt jättegod smörgåstårta och sedan världens godaste biskvi. Efter mycket trevligt sällskap med kanske lite planering inför sommarens roliga dagar och annat, så var det dags att bege sig till nästa kalas. Mormor fyllde år i torsdags så resten av familjen hade ätit surströmming med henne innan jag och Gurra kom dit. Vi åt tårta när vi kom dit och umgicks ett tag med dem innan vi drog hemåt. Fast i samma veva kom jag faktiskt på att jag skulle hinna spela lite badminton...så jag skyndade mig dit och spelade i 1,5 timme :)
Nä nu ska jag bege mig mot Umeå!
Ha en toppendag allesammans! :)

1 kommentar:

Tina sa...

Jaa, jag blev sååå glaad då jag såg dig komma på badmintonen :D