fredag 28 januari 2011

Fredag...och jag är såååå trött. Jag hoppas att den äckliga maten (med betoning på det äckliga köttet som jag har gjort) kommer att göra mig pigg :)
Har haft en tröttsam dag på skolan också. Fast jag lyckades ju hålla mig vaken i alla fall. Var nog för att vi bara gick 2 timmar. Annars hade jag nog somnat...för det var det jag gjorde när jag kom hem och försökte läsa boken som vi har seminarium på till veckan. Jag sov en timme och nu blir jag aldrig pigg igen :(
Men jag kan i alla fall leva länge på att jag fick mysa med gulle-Tobbe igår och även hälsa på han i morse en sväng också innan jag drog till skolan ;) Och det är ju alltid lika trevligt att umgås med Tobbans mamma  och pappa också :)
Jag peppar nu inför morgondagens inflyttningsfest hos Empan och Conny :)
Så ikväll ska jag och Gurra ligga i soffan och jäsa till nå bra program! )
Ha en toppenhelg allesammans!

Inga kommentarer: