onsdag 26 januari 2011

Blä. Jag har fått tillbaka magkatarren igen. Jag blir så less! Men efter nästa vecka ska jag beställa tiden hos Anna E. för stressbehandling! Har bara inte haft tid med det än...fast jag borde verkligen prioritera det!!
Nåja, jag sitter i alla fall och pluggar idag. Fast nu ska jag äta lunch för att sedan fortsätta göra sammanfattningen klar och kika igenom lite annat inför morgondagen.
Ikväll blir det att dra in mot stan och äta middag med Marie, Anna och Caje. Sen ska vi umgås en stund en sista gång innan Marie drar iväg mot varmare breddgrader... Det kommer att kännas väldigt tomt utan Marie. Men jag vet att hon kommer att ha det så himla bra där borta så jag får väl försöka vara glad för hennes skull om inte annat ;)
Jag undrar förresten vad hon ska göra med alla sina fina blommor under tiden hon är borta...hmm... Hoppas att någon blommig vän tar hand om dem :)
För övrigt har jag lagt iväg en Mary Kay-beställning idag. Jag som just hade börjat få panik då allt håller på att ta slut, så det satt bra! :) Och jag kunde dessutom föra över en maasssssaaa pengar till Gurra inför sommaren. Dock blev det lite mindre än vad jag hade hoppats kunna föra över men nåja...det får räcka. Vi har gjort upp det som så att ifall jag inte kan täcka allt inför sommarens ledighet under denna vår så ska jag föra över resten i september då jag får bra betalt igen :) Så det blir nog toppen!
Vi sitter också och funderar över hur vi ska göra i sommar med allt. Till exempel Sweden Rock...det skulle ju vara hur kul som helst att fara...men å andra sidan vill vi så gärna dra iväg på en annan semestertripp också och det är ju inte det billigaste att fara och flänga överallt. Nåja, vi får se vad vi bestämmer oss för :)
Nu ska jag ta och äta lite lunch som sagt!
Ha en toppendag allesammans! :)

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Hej ja det hade varit jätte kul ska höra med jonas. För han jobbar natt och så, men jag ska höra sen hör jag av mig :)

my sa...

ja alltså det känns som att jag också har hört båda delarna :P
hahah världens sjukaste program hur som helst och verkligen värdelöst!
jag skulle aldrig kunna spela sådär arg så länge haha och att dom ska ha vakter och allt, nä det är bara sjukt :P

Marie sa...

Du kanske är en blommig vän? haha! ;)