onsdag 19 januari 2011

En massa måsten hela tiden. Hit och dit. Nu måste jag ändra kontonummer för autogirot till tandläkaren. Det fungerar inte som det ska verkar det som. Jag fick ett samtal från tandläkaren idag. Dessutom skulle Lisa föra över nå pengar till mitt Mary Kay-konto vilket inte heller verkade fungera. Vad är detta? Varför fungerar det inte?
Nåja, här sitter jag i soffan igen efter att ha hälsat på Maria en stund :)
Ikväll är det badminton med Tina 19.30. Får se hur mycket jag orkar men lite hoppas jag att jag orkar i alla fall. Efter det blir det en lugn hemmakväll :)
Nu ska jag nog äta en panpizza eftersom att soppan jag gjorde till lunch inte alls smakade som jag hade hoppats :p Attans också!
På återseende allesammans! :)

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Ja, alltså det är faktiskt riktigt skönt att äntligen ha bestämt sig! Men som sagt, ge mig ett jobb bara!

Ja, vi måste ju ses snart!
Vi får lov att styra upp nått nästa vecka, då kanske du har mindre för dig?