måndag 3 januari 2011

Jag älskar min massagemaskin! Hela ryggen känns som ny när jag har använt den. Nog för att jag på nått sätt tror att det är onyttigt att använda den hela tiden men. Det är sjukt vad spänd jag är. Idag gick jag ner till byn och sedan hem. Jag fick så ont i ljumskarna att jag tänkte att det måste vara så det känns att ha foglossning (inte för att jag vet om det känns i ljumsken men jag tänker mig det? Eller typ höfterna?). Nyss masserade Gurra mig med maskinen på de typiska s.k. stressmusklerna typ ovanför skuldrorna så sved det så mycket att jag bara skrek. Det kan inte vara bra... Han kände ingenting då jag masserade hans rygg... Jag längtar SÅÅÅ mycket tills jag ska få fara till Anna E. :)
Vi åt middag bara för ett tag sedan och nu är jag hungrig igen. Blä vad jag gnäller känner jag, men jag har inte så mycket annat att skriva haha!
Jag var och hälsade på Maria idag vilket var trevligt :)
Imorgon börjar jobbet med tentan på allvar! Kanske att jag hinner läsa lite mer ikväll också, inför.
Snart ska jag fika lite kvällsfika. Jag känner att jag måste det om jag ska överleva tills det är god natt.
Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: