tisdag 11 januari 2011

Tenta tenta, hela dagen...men ändå får jag inte riktigt ihop det hela men jag har ju en stund av morgondagen på mig också så jag satsar på det. Skulle egentligen vilja ha en till sida men jag tror inte att jag får ihop det så pass.
Mellan studierna har jag lyckats avverka ca 5 avsnitt av Rederiet och dessutom ätit kalla våfflor med socker...mums!
Till middag blir det pastasås med kallrökt lax, rödlök och dill. Det ska också bli mums kan jag lova!
Läste förresten en blogg och kom vidare till en annan blogg där jag kände igen hon som skrev så oerhört mycket. Självklart var det ju Vanita som var med i Lyxfällan. Haha jag förstod ju att hon skulle börja blogga och försöka bli känd. Men å andra sidan - vem vill inte skaffa sig pengar på sånt sätt? Om man ändå fick en krona för sin blogg ;p Nåja, jag är inte bitter för det. Jag skriver ju mest för min egen skull ;D
Här hemma behövs det för övrigt städas men eftersom att Gurra vill ha kvar julen åtminstone till helgen så har jag tänkt försöka stå ut med att inte ha städat då jag tycker det är onödigt att städa först nu och sen i helgen. Men jag kanske får honom att dammtorka och dammsuga om jag har tur. Jag är ju faktiskt inte så kry heller. Och ryggen. Den är inte fullt lika hemsk som förr men bra är den inte. Just ja - nu har jag fått schemat för nästa kurs vilket innebär att jag kan boka en tid hos Anna E. Ska fixa det i veckan.
Nä - kanske dags att börja göra middagen då jag redan nu är dödshungrig.
Hej hopp.

Inga kommentarer: