onsdag 12 januari 2011

Blää. Dagen har bestått av att kliva upp kl 5 för första gången på en månad...det var faktiskt inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara - men resten av dagen!! Eller nja, nu överdriver jag väl lite men...den började väl bra med roliga redovisningar och trevliga klasskompisar! Men sen!! Då började h-vetet. Fick veta att jag ska komplettera på två frågor från förra tentan men jag vet inte vad de vill att jag ska göra. Har bland annat försökt maila ena läraren två gånger men mailet vill inte gå fram...måste alltså ringa imorgon. Tycker också att det är konstigt att jag kan få underkänt när jag har jämfört med en klasskompis och jag anser att jag har allt som hon har förutom en pyttegrej så det kanske är den men det låter ändå konstigt tycker jag. Nåja, får väl veta det imorgon förhoppningsvis.
Dagen fortsatte med fler roliga redovisningar och sedan avslutningslunch med grupp A då det är dags att splittras. Buhu! Jag kommer att sakna de som drar :/
Efter lunchen körde jag hem, plockade upp Anna och vi for hem hit en stund. Anna drog hem vid middagen och jag "finslipade" tentan som vi har nu och skickade in den. Nu undrar jag bara hur många fel jag kommer att få på den. Pust.
Där vid kl 21 så drog jag och hämtade upp Anna och vi drog och skrämde upp Tina lite haha. Vi öppnade hennes balkongdörr men kände att vi kanske skulle ha skrämt ihjäl henne om vi hade gått in så vi stannade ute men då kom hon in i rummet där dörren är och vi började skratta. Då höll hon ändå på att dö haha. Nåja, vi gick in och umgicks ett tag innan vi drog hem åt varsitt håll.
Nu har jag sett på kvällens avsnitt av Sveriges mästerkock (årets bästa program? :) och nu ser vi Fuskbyggarna inspelat.
I reklamen såg jag helt plötsligt en oerhört läcker detalj. En Nocturnal Rites-tröja. Jag gissar på att herr Lingwall har något med reklamen att göra kanske? :)
Nu ska vi se klart och sedan se något annat.
Just ja - min iPhone 4 har äntligen kommit så imorgon hämtar jag den i Skellefteå.
Jag ska också förhoppningsvis hitta nå böcker på bibblan där så att jag kan läsa inför nästa veckas kursstart!
Jajja, god natt på er nu!

Inga kommentarer: