tisdag 25 januari 2011

Åh vilken fantastisk dag! Jag vaknade. Alldeles för sent egentligen men. Tog mig frukost och satte mig i soffan. När jag hade ätit klart så drog jag på mig lite kläder och körde till Josefin och vi gick på en promenad i solen. Strålande fint var det ute. Synd bara att jag alltid glömmer kameran haha. Nåja, efter promenaden så gick vi in hos Josefin och hon bjöd på gott te, pepparkakor och flera tusen (okej typ 10 i alla fall) olika honungssorter haha. Det var lite roligt för där satt vi och småsmakade i alla burkar. Jag babblade på alldeles för mycket och just när jag tänkte bege mig så kom jag på att Josefin skulle ju klippa sig i stan och där hade jag suttit och babblat på och helt glömt bort det. Som tur var hade inte Josefin glömt det haha.
Och Tina - nu får vi med oss en extra badmintonspelare framöver :)
När jag kom hem så stekte jag ihop nå bacon, lök, svamp och kryddor som jag sedan slängde ner i en ugnsform med kokade makaroner, lite WB-ost, grädde och ägg. Det blev en mumsig gratäng att äta till middag! :)
Nu ska jag strax bege mig mot jobbet. Oj då. Jag kom just på att jag kanske borde byta byxor haha. Här ligger jag i endast långkalsonger.
Har förresten bokat in en läkartid nästa vecka (ÄNTLIGEN! - fast jag kanske måste avboka den ändå eftersom vi har ett seminarium :/) för att kolla upp ifall jag har nån infektion eller något virus i kroppen... Jag har nämligen börjat att "tappa benen" när jag anstränger mig. Det är som att jag håller på att svimma och så får jag extremt jobbigt att andas. Alltså på 1 min. Och det är inge trevligt inte.
Nä nu ska jag sätta fart på mig själv.
Ha en toppenkväll allesammans!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Halloj igen! Ja du vi få se men en stund borde jag ju kunna komma. Just nu känner jag mig så tjock och har därför tröst ätit en massa glass det gjorde ju saken inte bätte haha!!