tisdag 18 januari 2011

Men alltså! Vad hände? Jag fick helt plötsligt världens hicka som aldrig vill ge sig. Hur jobbigt som helst!!! Hoppas att den slutar snart!!!
För övrigt så började jag dagen med att kliva upp pigg och glad (fast lite skärrad eftersom att det lät som att hela huset gick sönder då katterna hade vält ett litet bord i köket...), duscha, äta frukost och se Rederiet. Jag hann också sminka mig och välja kläder i lugn och ro vilket inte händer alltför ofta kan jag lova.
Iväg till skolan for jag, för kursintroduktion. Det blev inte mycket glädje där inte. Jag var mest förbannad över att boken jag har sökt inte gick att köpa ens på Akademibokhandeln (som alla böcker brukar göra) och sen över att vi inte fick veta våra klasser heller. Blä.
Väl hemma igen (ca. 19.30) så käkade jag bryta och några korvskivor till. Det var mycket gott ;) Och så såg jag samtidigt på Halv åtta hos mig.
Nu är det handboll och Sommar i Sverige som det zappas emellan.
Morgondagen kommer att bestå av att ringa till Campusbibblan och hoppas att boken jag söker har kommit in (ingen stor chans men) och sen hoppas att boken jag söker (som jag även beställde från Bokus nu här alldeles nyss) kommer senast på torsdag. Annars är jag helt körd inför seminariet på fredag. JAJJA! Jag passade även på att lägga en beställning (från Adlibris) på alla de andra böckerna så att jag i alla fall får tag på dem...endast 1800 kr... KUL? NEJ.
Nu ska jag kika vidare på tv:n och hoppas på att hickan släpper!!!
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: