söndag 16 januari 2011

 Gurras jobb igår... (fast kortet togs nån annan dag :p)

Va roligt med lite kommentarer förresten ;) Tack tack! :)
Jo Simone, det är en system...men som sagt...vi måste läsa på :p
Annars då? Jo, igår så låg jag och läste Mia Skäringers bok nästan hela dagen. Snacka om att man får skratta. Hon är faktiskt hur härlig som helst!
På kvällen var jag med Anna, Empan, Sara och Tina. Vi satt och pratade lite men kvällen blev kort kändes det som. Nåja. När jag kom hem där vid midnatt så läste jag klart boken (så nu kan du få låna den Anna) och begav mig sedan mot sängen.
Idag klev vi inte upp förrän 11.30. Jag har fått en oerhört dålig vana......jag vaknar pigg vid 8 eller 9 men tänker att jag ju kan ligga en stund till i alla fall. Då slutar det alltid med att jag vaknar efter kl 11 och det känns inte okej.
Jaja, imorgon börjar allvaret igen så då blir det väl bättre med sömnrutinerna också! Jag verkar i alla fall ska få ha ett härligt schema här framöver. Oftast är det eftermiddagar som gäller och det känns jättebra!
Ikväll blir det förresten badminton ;) Nu ska jag fixa lite saker,.
Ha en bra dag allesammans! :)

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Å så himmla kul med en systemkamera! ÄLSKA!

Vad är det för modell?

Tveka inte om det är något du undrar över inställningar osv :)