lördag 22 januari 2011

Idag är en bra dag, som ska spenderas i Kvarnberget med Empan, Anna, Rebban å Muggan (kanske även Caje...har inte hört nått än ;p). Vi ska grilla (inte jag) och förhoppningsvis åka något (om nån har något att åka på :p).
12.30 möts vi på solbacken för att vandra uppåt. Tänk om jag bara hade skippat att äta den goda potatisgratängen med 50 liter grädde igår. Då hade jag sluppit känna mig magsjuk hela gårkvällen på jobbet och hela natten + morgonen. Men det blir bättre :)
Jag jobbade som sagt igår. Första dagen på mycket länge. Jag hade verkligen saknat alla ungdomar. Synd bara att magknipen satte stopp för allt jag ville göra. Jag satt mest ner och försökte vara social med alla!
Kom hem vid midnatt...
Igår när jag for till skolan så fick jag förresten bromsa för en bandvagn med beväpnade soldater...eller bromsa och bromsa...jag fattade inte vad det var som for över vägen längre fram så jag bromsade i väldigt god tid haha. Men sen såg jag. Jag har faktiskt aldrig sett något sådant förr så jag tyckte det var lite fränt. Fast sen såg jag även SVT-bilen så de var nog där och gjorde ett repotage om nått.
Vi hade första seminariet på nya kursen igår. Läraren var sjuk så vi fick sköta det själva men det gick ju toppen. Vi hade läst en superbra bok så det var kul :)
För övrigt går det dåligt med min viktnedgång. Jag fattar inte :( Tycker att jag äter mindre och har börjat röra mig lite smått men har ändå gått UPP i vikt. Fast å andra sidan vet jag ju att det kan bli så när man börjar om att träna men det är surt. Men om 3 månader. Då ska jag ha gått ner de kilon jag vill ha bort!
Om jag bara blir helt frisk nån gång för nu vågar jag inte ens jogga!!!
Nä nu ska jag försöka mig på att äta lite fil och göra mig i ordning inför dagen. Förhoppningsvis kanske jag kan ta med mig kameran också :)
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: