tisdag 4 januari 2011

Hela dagen har gått till att plugga. I princip i alla fall. Förutom när datorn har jäklats...slagits av, slutat laddas, blivit knäpp osv. Men nu verkar den äntligen vara på min sida igen :)
Jag har läst om Publicistiska arbetssätt i skolan och så har jag skrivit lite på tentan. Jag har knappt kommit igång med den men det blir väl bättre imorrn kanske.
Gurra drog just iväg och gjorde nå ärenden och skulle ta med sig skrov hem...hrrmm... men vi hade faktiskt ingen mat hemma :p Eller vi hade glömt ta ut något från frysen.
Jaja, något kan jag ju försöka skylla på i alla fall! ;)
Jag hade tänkt se hockey i natt men det blev så att vi la oss och sov istället. Det var nog bra fast jag hade ju gärna sett matchen också...
Nåja, det kommer väl fler hockeymatcher!
Nu ska jag läsa lite mer och hoppas på att få veta schemat inför nästa kurs snart. Jag fattar inte varför det går så trögt... Dessutom fick jag ju naturligtvis inte veta tentan idag heller då läraren inte hade lämnat några! Är jag förvånad? Nä. Är jag förbannad? Ja.
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: