torsdag 20 januari 2011

Igår spelade vi badminton...jag, Tina, Pär, Malin, Daniel och Camilla (tror jag bestämt att hon hette? ;))...
...och idag har jag träningsvärk nå jäkulskt idag. Överallt haha.
Idag har jag hunnit med en massa. Jag har för det första läst ut boken som jag började kämpa med i natt efter att ha fått den av en kompis! Efter det så gick jag en promenad på 40 min. som var kall och uppfriskande!!! :)
Efter promenaden så gjorde jag klart mina diskussionsfrågor och läste igenom den nya läroplanen som kommer i år. Jag lagade middag och sedan försökte jag referera mina frågor till den så gott jag kan så nu hoppas jag att jag är klar inför morgondagens seminarium. Efter pluggandet så dammsög jag nedervåningen och duschade. Nu är jag i soffan igen och här tänker jag stanna ikväll! Inte tänka på något annat än att bara vara!
Man blir verkligen tom i huvudet efter att ha läst så mycket på kort tid...och särskilt jag som inte är van att läsa...
På tal om mat. Jag lagade köttfärs idag...men titta här hur förra köttfärsen såg ut mot för den nya:
...och den skulle inte ens vara gammal men det var den minsann. Hade god lust att gå tillbaka med den men jag var ju för feg så jag snörde bort den istället. Den till höger använde jag som sagt idag och då hade den legat längre än den gråa...
Nåja, nu ska jag se på tv och vara med Gurra som äntligen kom hem efter tre dagars jobb nere i södra sverige.
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

1 kommentar:

moa sa...

tackar tackar =)

åhh fan va kul å spela badmintin!!