söndag 30 januari 2011

Vilken helg!
Ledig fredag kväll men som sagt var jag så trött så det blev en slö och tidig kväll.
Igår var det inflyttningsfest hos Empan och Conny. Det var riktigt trevligt. Synd bara att jag glömde byta bakgrundsfärg på korten men skit samma :p
Det blev rätt sent i natt så det var tungt att kliva upp idag men det var bara att skynda sig iväg...för vi drog nämligen och såg Lövångersrevyn jag och Gurra. Vi fick det i julklapp av pappa så vi bokade in denna dag.
Bilden tagen härifrån.
Det var rätt bra faktiskt. Eller bättre än 2009 års revy om jag får tycka till ;)
Efter revyn så begav vi oss mot Allstar för att äta. Vi delade på en förrätt och sedan åt vi varmrätt. Synd bara att vi beställde varmrätten när vi fick in förrätten och då tog det ändå 50 min. Jag har ju hört att vissa har väntat länge. Jag fattar inte varför? Man ska väl inte behöva sitta och vänta så pass länge, eller? Jajja. Det var ju jättegott i alla fall ;)
När vi kom hem så såg vi först Sveriges mästerkock och sedan avverkade vi de senaste två avsnitten av Solsidan. Så nu hänger vi med igen ;)
Imorgon har jag egentligen en föreläsning men jag har sån magkatarr att jag inte tänker åka...jag hinner rent inte med den.
Nu ska jag vila lite innan jag ska sova... (bra metod att vila före sömn va? :p)
God natt på er!

2 kommentarer:

Jonas sa...

Fan vad synd att jag och Emelie inte kunde komma. Men att få pengar lockade faktiskt lite mer.

Rebecca sa...

Snäll du är då och jag inte får vara med på korten:(.....