lördag 2 maj 2009

Valle + annat.

Ja alltså nu får jag ju skämmas för att jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen. Min dator håller ju på att ge upp så den vill inte starta sig ibland ens och internet är oerhört segt.

Jag var i alla fall ledig i Onsdags och drog in till Umeå med Gurra. Där köpte jag en ny mobiltelefon som i alla fall har en fungerande mikrofon... Jag köpte faktiskt en Samsung denna gång... en SGH 900 soul...i svart...den var fin tycker jag!

Vi kollade även på en dator till mig och vi ska kolla avbetalning på den...jag kanske skulle FÅ den av Gurra...inte dåligt säger jag bara...men det är nog bara för att han vill ha sina datorer för sig själv haha.

Jag jobbade till 12.30 i Torsdags och hämtade sedan upp min morbror inne i Umeå...han hade opererat sig och det hade gått bra. Han åkte med mig upp till Btk (=Burträsk) och jag lämnade av honom hemma och tog istället med mig min bror ner till Btk från morbroderns hus då alltså...

Väl nere i Btk hjälpte jag mormor att ringa nå samtal och sedan bar det iväg till Tina för ett hejdundrandes trevligt valborgsfirande! Kul var det...vi hann med en massa dans...särskilt bugg vilket var riktigt kul!

Bilder kommer väl någon gång... :)

Igår satt vi ute i solen och glassade...ja vi åt glass alltså...

På eftermiddagen besökte jag och Muggis Felicias grav eftersom det var ett år sedan precis igår...vi satte dit en fin blomma och tittade på de vackra blommor som redan var där!

Efter det så åkte vi hem till Btk och spelade spel resten av kvällen...

Idag bär det av mot Boda Borg med brudarna...det kan ju bli riktigt kul!

Imorgon drar jag hemåt igen...vi hörs!

2 kommentarer:

mija sa...

haha, en samsung soul har ju jag :) fett snygg mobil o jävligt trevlig o använda. ett minus är dock knapparna att dom låter förbannat högt :/
iofs hade jag en mobil tidigare där det inte hörde att jag skrev utan typ smekte på tangenterna, så denna är högljudd på det sättet :P

hoppas du har en kul helg, jag hostar som värst o ska o jobba ikväll :/

mija sa...

jo o en tillsak :p förösk o tänka på o inte lägga ner mobilen på hårda/skitiga ytor typ. helst på en duk om du lägger på bordet. för den översta delen där bak, (den glansiga) blir sjukt fort repig !! jag har haft min sen i julas o på baksidan ser det ut som jag haft den i några år :P