lördag 23 maj 2009

Gert=Äcklig?

Jaja, det var inte "sovgreker" utan SOVGREJER...tröga släktingar har jag nog!!! :P

NU ÄR DET FÄRDIGT!!!! Städade det sista i huset för min del igår...idag tar Gurra källartrappen och ville inte ha med mig haha...nä men han ska till Umeå sen så han tyckte det var lika bra att köra ner själv!

Jag sitter i sängen i Åbyn och ska strax göra mig klar inför avfärd mot Skellefteå. Ska ta med mig Maria och hämta upp Muggan, samt kolla lite färgprover hade jag tänkt...kanske göra nått annat skoj också...kanske se Aschberg och Fylking!! Fick ett härligt sms av Marie i natt kl 01.52 där det stod följande: "Gert är jätteäcklig fy usch fy fan. Han tog mig på rumpan usch! Godnatt!" Hahahaha. Jag fick då skratta när jag läste det i alla fall!

En mindre rolig nyhet är balkongraset i Skellefteå...helt jävla sjukt hur något sådant kan hända!!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

OBS! OBS! OBS! Kolla in tv (kanal?) 8 på Söndag 19.00 så får ni se min fina gård där jag är uppvuxen! Min jaktlärare rån gymnasiet köpte huset av pappa och har byggt om en massa och har HUR mycket fåglar som helst... Aschberg och Fylking var där och filmade!! :D

På återseende!

Inga kommentarer: