söndag 31 maj 2009

Nordic Rock.

Vi vann fotbollsmatchen i Fredags men jag var inte riktigt på topp och spelade kanske 20 min? Haha. Men det var kul i alla fall. Började dock känna av knät när jag hade slutat spela.

Åkte med Nathalie och Maria ner till Umeå och det gick fort! Kom fram vid 22.30-tiden och hade hunnit dricka en öl i bilen. Drog till Matte där han och Gurra var och sedan drog vi ner till kajen. Såg en stund på Björn Rosenström och drack sedan lite öl och pratade med lite folk. Blev nattmat på Mias innan vi drog hem till Matte och sov där.

Lördagen var en riktigt seg dag... På eftermiddagen drog vi däremot till söderslätt och käkade god mat med trevligt folk! Hade en liten låttävling med Gurra men jag förlorade...men det var nära i alla fall. Efter middagen blev det kajen igen och se på Jorn Lande...fick ett plektrum...eller TOG ett plektrum låter väl mer rätt. Är man snabb så är man! Efter Jorn blev det lite öl och sedan dags för Whitesnake...sedan blev det öl igen...trots att jag skrivit ordet öl rätt ofta i detta inlägg redan så var intaget inte mycket alls faktiskt...gick nog mest omkring och höll i ölen? Stod sedan och fajtades i publiken lite under Heats konsert...riktigt kul var det! När festligheterna tog slut så gick jag och Gurra till hotellet och sov. Vaknade upp kl 11, käkade frukost och drog sedan hemåt.

Har alltså haft en härlig helg i Umeå med bra musik, fint väder och mycket trevligt folk! Det blev så bra som det bara hade kunnat bli helt enkelt!

När vi kom hem drog jag till Brännfors och käkade grillat med mamma, Hans, Anders, Fredrik, Björn och mormor. Åt också lite tårta på det...mums!

Nu sitter jag "hemma" och ser på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Har kopiöst ont i knät och tänker åtgärda det genom ett besök till någon läkare imorgon. Känns inte bra. Är lite rädd över den gamla skadan...att det blivit något med den nu igen...

Nu ska jag kolla vidare och bara ta det lugnt.

Tjoe.

Inga kommentarer: