tisdag 2 juni 2009

Tjo.

Igår var jag på vårdcentralen och kollade upp knät. Det var bara en översträngning trodde dem. Och det var det nog, för nu har jag käkat 3 Ibumetin och vilat en dag till så nu känns det snart bra! Igår kväll var jag med Anna och Tina...vi käkade godis och snackade skit...ja vi snackade nog om skit haha. Och om dilfar. Haha.

Idag var jag och hjälpte till i Gurras föräldrars lägenhet. Vi satt upp två par gardiner och satt in lite kläder i garderoben. Det kommer bli jättefint där tror jag!

Senare på dagen följde jag och Anna med Emeli in till Skeå och vi käkade lunch på Subway...mums! Drog hem senare och nu har jag just käkat middag och ser på gamla Beverly Hills. Det är verkligen nostalgi.

Nu ska jag planera och rita upp lite inför husflytten...sånt är kul!

Just ja, jag har fått jobb! På hemtjänsten andra perioden i sommar...money, money, money!
Skriver papper imorgon och inskolningen börjar på Torsdag...men jag börjar inte jobba helt förrän i slutet av JULI :)

Hej hopp.

Inga kommentarer: