torsdag 11 juni 2009

Gott.

Trodde att jag hade gjort bort mig HELT då jag tagit på mig jobb den 3 och 4 Juli...Btk-svängen- och Stadsfesthelgen...men det var ju lugnt då det var Fredag och Lördagsmorgonen det blir jobb och inte Söndagen... Btk-svängen kan jag nog klara mig nykter...det är ju inte ens rockkväll haha.

Annars då? Jo idag gjorde jag min sista inskolningsdag och jag själv tycker att det har gått riktigt bra! Känns som att det kommer gå bara finemang att jobba!

Efter jobbet drog jag och inhandlade lite mat...jag lagade nämligen middag till Sara och Lisa som kom och hälsade på. Köttfärspaj blev det. De hjälpte mig visserligen eftersom jag inte hunnit göra det klart innan de kom, så det var ju guld värt! Vi käkade och sedan spelade vi Rummy (kortspel). Efter det blev det lite tv-spel och tjattrande! :)

Nu ska jag ta mig i kragen och gå i säng...i alla fall snart...om det inte är något särskilt bra på tvn...som det säkert är...

Imorgon ska jag soooooova och sen ska jag fixa kontoret!

Hej hopp.

Inga kommentarer: