torsdag 18 juni 2009

Nytt.

Nu ligger jag här i den nya soffan. Skön är den...och väldigt vit. Än så länge haha. Den lär ju bli skitig fort, men det får man ju faktiskt ta när man köper en så ljus färg. Jag har även skruvat ihop soffbordet och invigt det med lite fika.

Idag har jag varit på introduktionsmöte med hemtjänsten. Jag blev helt slut av all info... Tur man fick papper så man kan kolla upp det mesta igen. Marie, Anna, Sara och Tina var förbi här ikväll. Marie drog dock innan Sara och Tina kom och Anna drog just efter att Tina kommit, så det var väl mest jag, Tina och Sara. Men nu har vi i alla fall planerat in lite lekar inför midsommar och jag hoppas på bra väder. Gärna inte FÖR varmt, men inte kallt heller.

Imorgon ska jag hinna med oerhört mycket. Jag ska bygga ihop skrivbordet, sy klart gardinerna, dammsuga, dammtorka och skrura. Gärna hinna sy 2 gardiner till samt dra in till stan och inhandla alkohol. Dessutom ska jag få min delegering kl 15.30 och sen är det fotbollsmatch kl 19 som jag får se om jag hinner dra och kika på. Gurra ska försöka måla klart köksluckorna. Det är mycket nu!

Annars så känner jag mig allmänt hängig idag. Tror jag håller på att bli sjuk, eller det vet jag att jag håller på att bli, men jag hoppas jag klarar mig över midsommar.

Nu ska jag minsann gå och lägga mig och ladda upp inför morgondagens alla saker.

God natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Katta det är väl inte värt att du åker in på systemet när du vet att vi ska in? ;P De sa du ju igår. :) Fast jag vet inte än om jag ska in förresten. Jag mår FRUKTANSVÄRT idag. INTE BRA! Men jag jobbar ändå. Nu ska jag blunda i en kvart och sen fara tillbaks och sitta i jävla jordhög och plocka små grässtrån. Du får komma förbi och titta på mig om du vill. Som du såklart gör. Fast du kommer ju förmodligen inte ha tid för de. Äähh! Jag kanske ringer och snackar lite skit!!! DET gör jag nog. Pusss