lördag 6 juni 2009

Full fart.

Jag har inte varit inne på datorn på flera dagar nu, det har helt enkelt varit fullt upp här!
I Onsdags sov vi första natten i vårt nya hus. Det känns jättebra alltihop!

Vi har flyttat saker till Gurras föräldrars lägenhet och fått in våra saker här. Vi fick mycket hjälp idag av Michael och Peter. Väldigt värdefullt eftersom jag är för svag för att orka lyfta allt!

Jag har nu ställt in all matporslin, glas osv. i skåparna, vi har målat vardagsrummet färdigt och Gurra håller just nu på att spika fast listerna. Ja allt flyter på. Det är rörigt och skitigt, men det är sånt man får ta! Sovrummet är snart klart också...det är så skönt!!

Igår var jag och Tina förbi på Ankaret, dvs. puben nere på Burträsk camping. Det var trevligt, nog för att medelåldern nog var 55. Drog hem där vid 00.30.

Idag har vi som sagt hållit på i huset och nu laddar jag upp mig med första ölen inför kvällens partaj. Anna fyller 22 år idag, GRATTIS ANNA, så vi ska vara hos Tina och sedan kanske dra in till stan (Skellefteå).

Nu väntar jag på Anna och så ska vi gå ner till Tina.

Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: