onsdag 24 juni 2009

Kööör.

Det har inte hänt så mycket de senaste två dagarna. Igår låg jag mest i soffan hela dagen och var helt slut. Idag däremot klev jag upp tidigt och gick en morgonpromenad med Maria runt byn. Vi hann med att käka en piggelin också, innan vi baegav oss hemåt.

Jag har också hunnit få besök av mamma och mormor för första gången sedan vi flyttade hit. Det var trevligt.

Jag har också varit på styrelsemöte i Ljusvattnet. Jag fick mig en kopp kaffe, sen for jag hem. Det var det...men det var också trevligt haha.

Sedan drog jag till Tina och var med henne och Emeli. De ville så jäkla gärna köra förbi polackerna som bor nere vid campingen...de som för övrigt visade sig vara Litauer när de väl började prata. De körde nämligen efter oss en lång sväng inne i byn, vilket jag tyckte var läskigt. Emeli och Tina däremot, verkade tycka att det var SUPERkul...jäääävligt roligt alltså...hmm. Det gick i alla fall bra och vi krockade då inte med varandra.....

Nu ser jag på Navy CIS och ska fika lite kvällsfika...mums!

Imorgon blir det att göra något så vettigt som att...ja vadå? Det får ni helt enkelt läsa om imorgon...

Börja kommentera nu för tusan!

Imorgon ska jag börja ta massa kort igen så nu ska det bli kort här varje inlägg!

GOD NATT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu kommenterar jag!
Så att du vet att du kan höra av dig till mig idag!!! Visssst?
Nu far jag å jobba!

Pusspuss