torsdag 25 juni 2009

Årets första dopp!

Jag lyckades ju ta kort utan att ha ett minneskort i kameran idag och eftersom jag ej har någon överföringssladd så blir det inga kort idag heller!! Men imorgon är en ny dag!! :D

Idag har jag i alla fall småjobbat litegrann här hemma och så har jag legat ute i solen och läst Kalle Anka...himla skönt var det och jag fick minsann lite färg på kroppen också...mest röd men...

Ikväll följde jag med Anna, Jonas och Gibson (Annas hund) och badade i Bygdeträskliden. Årets första dopp var det, och det var faktiskt riktigt varmt och skönt!

Vi hade egentligen tänkt dra och fiska efteråt men varken Anna eller Jonas var sugna på det så vi drog hem till Jonas en stund istället innan jag begav mig hemåt, tog en härlig dusch och la mig i soffan för att se Navy CIS :) Det är bra eftersom det är de senaste säsongens avsnitt som jag missat...och eftersom att jag älskar NCIS så kan jag ju inte missa det nu när det är repriserna...

Imorgon drar Gurra till Tärnaby och jag ska umgås med mina vänner...som vanligt haha.

Nu måste jag kolla på NCIS. Men hallåååååå, det verkar vara ett gammalt avsnitt ikväll helt plötsligt...hmm... Fast ändå ett nytt på något sätt...kanske såg detta avsnittet under säsongen...

Sov gott!

Inga kommentarer: