måndag 8 juni 2009

Work.

Idag har jag inte gjort mycket. Jag steg inte upp förrän närmare 12.30. Var förbi på Järn och Färg för att inhandla lite mer målarfärg. Drog sedan på Helénes textilbod och kollade på mitt blivande gardintyg. Efter det åkte vi hem, jag la mig i soffan och drog sedan och jobbade till kl 21. Punktligt efter jobbet stod Tina och Malin utanför mitt jobb och väntade på mig haha. Jag hade inte snackat med henne om att hämta mig eller nått men. Vi drog och körde lite bil runt i byn och hämtade även upp Anna. Efter ett tag blev jag trött och de skjutsade hem mig.

Väl hemma så hade Gurra så fint gjort en pannkaka (= INTE plättar) till middag. Eftersom jag åt middag tidigare så fick jag mig en bit till kvällsfika istället. Mums!

Nu ser jag på Bad influence och kan inte riktigt avgöra om den är bra eller dålig. Nu ska jag se klart den och sedan ska jag sova. Imorgon ska jag försöka göra något vettigt...kanske städa eller något! På kvällskvisten blir det jobb igen.

Tjing.

Inga kommentarer: