tisdag 9 juni 2009

Zingo.

Näst sista inskolningsdagen avklarad och jag trivs fortfarande! :)
Kom hem 21.15 och blev jättelyckligt över att Zingo, som varit ute sedan igår kväll, äntligen kom hem. Han vågade ju inte ens gå ut själv igår på dagen men sedan stack han iväg. Nu när han kom in såg han förskräcklig ut. Vi har aldrig behövt duscha Zingo för han har alltid varit jättefin i pälsen och sen osv. Nu däremot var han jättelerig. Jag fick trycka in han i duschen och duscha honom. Det är dock inte så lätt att duscha en katt som är tre år och aldrig har duschat...men det gick bra till slut. Nu ser jag på inspelade Ugly Betty och vi får väl se om jag orkar se Desperate Housewives också eller om jag ska göra det imorgon. Imorgon då jag för övrigt jobbar... 7-16.

Gurra är i Alingsås och jobbar till imorgon kväll. Själv har jag tryggt i mig lite pannkaka och ett o'boyglas.

Nu ska jag kolla vidare och sedan ska jag sova riktigt gott.

God kväll.

Inga kommentarer: