fredag 8 maj 2009

Pyspunka.

Uppdaterar mig ganska bra här tycker jag faktiskt. Idag har jag varit inne i Bjurholm och hämtat ut däcket som de lagat efter pyspunkteringen. Fick det ditsatt också vilket ju var perfekt så vi slapp göra det ikväll. Han som hjälpte mig (Marcus, Markus?) sa att de skulle ha releaseparty för deras nya skiva, alltså HEELs nya, på Droskan nästa helg. Lät ju som trevligt. Får väl se hur det ser ut om man kan dra dit en sväng eller.

Hämtade också banankartongerna i Bjurholm innan jag begav mig hemåt för att skura. Efter det så satte jag mig vid datorn en stund innan A, N + barnen kom och hälsade på. Riktigt trevligt med besök och roligt att få busa lite med ungarna också! :D

Blir nog ingen sen kväll ikväll eftersom vi ska orka upp och köra till IKEA imorgon. Hoppas att soffan är skön!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: