söndag 3 maj 2009

Boda Borg och bilder.

Oj oj oj, va jobbigt det var på Boda Borg...men kul som tusan var det! Jag ska absolut dit snart igen kan jag lova!! Vi klarade en bana på 2 timmar, men det var ju snittet så! Och den klarade vi först när vi slagit ihop oss alla 6 st i ett lag...

Var mer slut än efter en fotbollsmatch...blev en lugn kväll igår med massa spel. Vi spelar mycket spel nu men det är ju himla roligt! Det är så kul att vi är så många samlade i Btk nu igen...som på gamla goda tiden...


Blir nog att bo utanför Btk i någon vecka innan vi kan flytta in i huset men det gör ju ingenting. Snart är det dags i alla fall!

Ställde väckarklockan på 10.30 idag, drog till Brännis och hämtade släpen och for sedan hemåt.

Duschade och gjorde oss klara innan vi drog på middag. Riktigt god mat och så underbara saker jag fick...tårarna var där, men man kan ju inte böla bara sådär!! Usch, det känns konstigt att sluta jobba efter man kommit varandra så nära...jag hoppas verkligen att jag får ha dem i mitt liv för alltid, även om jag inte jobbar...!!

Imorgon blir det att ordna en MASSA saker...Arbetsförmedlingen står högst upp på listan, sen ska jag inhandla lite saker som ska vara klara innan min sista arbetsdag!

Nu ska jag se på tv lite mer och här kommer bilderna från valborgs...










































Psst...tog endast 2 timmar att föra över korten, så nu har jag suttit här så länge...tur det är bra på tv i alla fall...pust...
Ha en trevlig kväll !








Inga kommentarer: