måndag 18 maj 2009

Element.

Alltså att rengöra gamla element med en tanborste, vatten + såpa samt en handduk är inte min favoritsak att göra...men det har jag i alla fall gjort idag...det plus lite till. Har fått helt klart och igenstängt i både sovrummet samt vardagsrummet nere. Vi har flyttat upp med madrasser, datorer och tvn. Nu har vi slutat jobba för dagen och ser just nu på Spårlöst.

Imorgon blir det en sväng till Btk med en släpvagn som mest innehåller skrot, tycker jag det ser ut som, vilket Gurra tycker är viktiga saker att ta med...

Blir ju bara en veckas vila innan nästa flyttstädning drar igång, men efter det är klart så kommer det kännas så jäkla skönt! I och för sig blir det kanske lite tapetsering eller att måla men det är ju bara roligt...ett tag i alla fall...

Nu ska jag återgå till att se på Spårlöst och smälta ner kladdkaksbiten, ostkrokarna samt all coca cola som jag druckit. Är typ inte ens mätt...fick sånt otroligt sug efter saker...var längesen jag kunde trycka i mig så här mycket!! JAJJAAAA!

Förresten ska vi visst ha vårstädning i sommarstugan på Torsdag...någon som vill ta min plats? Jag känner mig inte så jäkla peppad på att städa fyra stugor just efter jag gjort hela detta hus!!! Kanske jag räfsar så får någon annan städa...ja så får det nog bli!

Ska försöka få in bilder snart men jag har såna problem med denna gamla dator som håller på att gå sönder varje dag så det går typ inte he över bilderna...

Hej hopp.

Inga kommentarer: