söndag 10 maj 2009

Eko.

Det har varit en intensiv dag idag. Okej, jag sov till kl 11 och vi klev upp kl 12 efter att ha snoozat rätt länge. Käkade gröt och sedan var det bara att köra igång med att plocka ner allt från alla väggar. Jag hann inte med ALLT, men nästan. Nu ekar det i rummen i alla fall eftersom jag även har monterat ner alla IKEAbokhyllor.

Fick besök här på kvällskvisten av M och R som köpte alla mina IKEA hyllor och alla gardinstänger. Skönt att bli av med dem! (sakerna alltså, inte M och R hahahaha)

Efter detta fina besök så satte jag mig i soffan, fikade litegrann och kollade på Navy CIS från i Tisdags som jag hade spelat in. Nu är det Söndagsparty med Filip och Fredrik. Mikael Persbrandt är gäst. Han är mycket hetare som Gunvald än som Mikael själv...

Känner mig lite halvförkyld ikväll, men det kanske bara är allergi. För övrigt så kliar jag sönder mig själv på kvällarna...har nog fått snöloppor. Vissa stunder på året måste jag ha massa Salubrin och dutta på alla röda prickar. IRRITERANDE.

Imorgon ska jag lämna av soffan på dagis eftersom det bara är då det går. Ska även hämta fler banankartonger så vi har något att packa i.

På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Katta, att du tog dig tid att läsa från början =) William är väldigt lik Nicke... Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, men vissa dagar/veckor ser som så lika ut...

Ha det bra du med!!