onsdag 13 maj 2009

Rusningstrafik.

Hinner skriva ett litet inlägg om vad som händer mitt i flyttstöket.
Igår körde vi första "riktiga" lasset med lådor och trädgårdsmöbler. Hann med att städa lite på Ljusvattnetsskolan med fotbollslaget och sedan ha fotbollsträning. Sov över i Btk och ner i morse med en kåpsläp. Nu ska vi ta med oss en soffa och matbordet + stolarna upp till Btk igen och sedan ner hit och sova. Blir många körningar i veckan, men det börjar i alla fall synas här inne nu!

Gurra har kört två lass till soptippen nu och kom just tillbaka så jag ska skynda mig och hänga upp tvätten, sen ska vi hjälpas åt och packa innan vi drar igen.

Blir jobb på Fredag mellan 9-12. Kanske hinner med fotbollsmatchen som jag lovade ett barn. Vi får väl se!

Tar nog och gör Annas lista senare ikväll då jag kommer hem igen ;)

Ha det så bra allesammans!

1 kommentar:

Alkolistn sa...

Jaa, jag har då gjort den där litan ja ;D