lördag 9 maj 2009

IKEA.

Först och främst undrar jag vad som är så intressant med alla "kända" blondiners bloggar? Vitt hår, solariebruna med rosa läppar, fina naglar och stora bröst. Är det modernt eller? Är jag ute kanske? Haha. Jag fattar inte vad som är mer intressant att läsa om deras liv än vad det är att läsa om Annas (http://www.annand.blogg.se/) eller Tinas (http://www.tinalindgren.blogg.se/) liv? Om Anna och Tina nu kunde uppdatera lite så folk hade något att läsa om!!

JAJAA, idag drog vi ner till IKEA och provsatt soffor. Det blir en överraskning vad det är för soffa vi kommer att beställa...nog för att jag kanske redan sa till Marie och Anna vad det blir. Nåja, man kan ju inte hålla allt hemligt ;) Hur som helst så tror jag det kommer bli superbra i slutändan med möbler, färger osv. I alla fall så köpte vi inte en endaste liten sak idag eftersom det blir att köpa allt sedan istället.

På vägen hem stannade vi till i Örnsköldsvik för att käka pizza. Det var gott, trots att jag inte riktigt gillade stället...

När vi kom hem skyndade vi oss till var sin soffa och här ligger vi fortfarande. Oerhört trötta efter veckan som gått och ska försöka ladda inför storpackning och flyttning till veckan!

Det lär inte bli många fler timmar vaken denna kväll...zzzZzzzZzzzZzzzZzzz...

SOV GOTT!

Inga kommentarer: