söndag 17 maj 2009

Skärpning.

Ja nu får jag faktiskt ta och skärpa mig med uppdateringen. Jag satte mig vid datorn en tväris i Brännfors tidigare idag men hann inte skriva mer än en mening innan Gurra hämtade mig och vi drog hemåt. Har inte suttit vid en dator sedan sist jag skrev, så nu ska jag ta igen den förlorade tiden!

Tränade fotboll i Ljusvattnet i Torsdags och vi hade möte efteråt. I Fredags jobbade jag lite ute på Dalabo innan jag drog hem, försökte hinna göra klar en liten sak men hann inte riktigt, så den ska göras klart ikväll. Drog till Clairy på kvällen, drack lite vin, åt ost, gurkstavar och morotsstavar som vi doppade i dippen! GOTT! Och trevligt hade vi verkligen! :)
Fick mig hem på natten och sov till kl 8 på Lördagsmorgonen. Peter hjälpte oss med flytten och det gick jättebra, för nu är det typ helt tomt! Jag hämtade upp min bil på vägen upp som stått i Vännäsby under natten och körde själv före de andra upp till Btk.

Drog på fest i Brännfors, hör och häpna, eftersom morbrodern var i Norge och mina bröder då bjudit in folk! Jag tog med mig Sara också och vi höll väl igång där till 1-tiden så jag la mig och sov. Alla la sig då så det blev ju inte så sent.

Sov så länge jag kunde i morse, gick ner och hittade en PANpizza till frukost. Nyttigt... Drog sedan ner till Muggan och solade en stund innan vi for på pizzerian och åt en barnpizza (två pizzor innan kl ett på dagen rekommenderas EJ). Vi drog vidare till Anna och Jonas för att sola även där en stund. Gurra kom upp med ett släplass idag också och när han körde förbi Jonas så drog jag och Marie dit för att bära lite saker. Muggan bar det mesta medan jag tittade på... Tack för hjälpen!

Sedan drog jag då som sagt tillbaka till Brännfors för att lämna bilen och satt mig då vid datorn en tväris. Nu har vi kommit hem, käkat middag och jag ser på Gossip girl.

Helt plötsligt var jag tvungen att starta om datorn för en ny installation så nu ser jag ju inte på Gossip girl längre utan Eli Stone.

Jag ska kolla vidare nu innan jag gör klar den där grejen. Imorgon blir det storstädning!!!

Hoppas alla har haft en trevlig helg! Kommentera mera! ;)

1 kommentar:

mija sa...

äre lgh eller hus ni ha köpt i burträsk ? för det är väl dit ni ska flytta ?