onsdag 6 maj 2009

JOBB.

Jag måste ha världens bästa människor runt omkring mig...jag kanske ska sluta jobba oftare om man får så här fina saker! Först fick jag av ett presentkort på Invito att äta för...ett STORT ett...och ett presentkort på en helkroppsmassage...ett STORT ett...och så fick jag fina kort, snälla ord, en fin blomma med fin kruka och en fin pump som man har diskmedel i... Helt underbara saker! Tack alla, både A och N, samt arbetskollegor!!

Imorgon jobbar jag min sista dag vilket känns konstigt...jag kan som inte släppa jobbet på något sätt...det har ju varit mitt liv i typ 2 år nu. Jag har haft det så underbart bra! Jag ska i alla fall hälsa på och dessutom ska jag dit nästa vecka och lämna soffan som jag ska ge dem. Hoppas jag träffar barnen som inte är där imorgon då så jag hinner säga hejdå till dem också.

Jag hann i alla fall räfsa lite på dagisgården idag och är det lika bra väder imorgon så kanske jag hinner lite då också...det är som rofyllt... Kanske borde räfsa lite här hemma också, men Gurra har ju snart gjort klart det...

Imorgon kanske Sofia kommer på besök...ska höra med henne ikväll... :)

Nu ska jag städa och hänga upp tvätten.

Ha en trevlig kväll !

Inga kommentarer: