torsdag 21 maj 2009

Stääääääda.

Jaja, efter gårdagens depp över att ha missat två stora stjärnors autografer så har jag idag fått trösta mig med att städa...hela dagen lång. Kan det bli mycket bättre? Jo det kan det faktiskt. Allt kunde nog ha varit bättre nästan. Jag hatar att städa, jag hatar att städa, jag hatar att städa!!! Och inte blev vi klara idag heller. Jag undrar om vi verkligen blir klara någon gång... Vi måste bli klara imorgon helt enkelt...

Sitter just nu i Åbyn hos Gurras syrra där vi ska bo en vecka...vi har ju tagit bort alla sovgreker i huset så idag har jag kört två svängar till Burträsk...den här andra gången stannar vi som sagt för natten och tar nya tag med städningen imorgon igen. Direkt vi har ätit frukost imorgon åker vi neråt...

Annars då? Jo, tack Maria, för hjälpen med städningen idag. Det var guld värt!!

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova. Resten av huset sover redan, även Gurra som ligger här bredvid mig.

God natt!

3 kommentarer:

Broschan sa...

Varför hade ni en massa sovgreker? Känns lite äckligt..

mija sa...

det är bara sån kylsalva för muskler oså :)

emma sa...

vad ar sovgreker? jag haller med din bror.. det later lite ackligt och i brist av sanitet.. /emSTAR