måndag 27 april 2009

Btk=Burträsk.

Ja, för de som undrar :)

Idag har jag jobbat och vädret har varit riktigt kasst. Jag har känt mig slut hela dagen, tur bara att kaffet fanns till hand så jag kunde vakna till lite...

Åh, jag önskar att jag vore miljonär just nu. Jag är oerhört sugen på att shoppa lite kläder...fast jag har nog råd med den skjortan jag vill ha. Hoppas bara att den finns i Umeå så jag kan köpa den innan valborgs...hoppas, hoppas!!

När jag kom hem från jobbet så städade jag lite och käkade middag men är redan sugen på något...blir nog en bulle eller två snart...
Det blir en tidig kväll ikväll så jag orkar jobba imorgon också!

Funderar på om jag ska sätta på mig lösnaglar men kom fram till att det inte är så skönt att ha på jobbet så det får nog vänta...fast jag ska väl inte göra så mycket på jobbet så kanske...vi får se...

Min vän Anna hon tillverkar såna här på sin fritid (jag höll på att skriva "...på sin framtid") Den som vill beställa kan gå in på http://www.annand.blogg.se/





Oj så hungrig jag blev helt plötsligt...måste nog hämta en bulle...

Vill någon ge mig en ny bil, en ny dator och en ny soffa tack?

Inga kommentarer: