söndag 26 april 2009

Solhelg.

I Fredags jobbade jag till 14.00 och sedan begav jag mig med en snabb bil upp till Btk. Jag hälsade på Maria en snabbis och lånade toan eftersom jag höll på att kissa ner mig efter bilresan! Efter det så körde jag omkring ett tag i byn och klättrade senare upp på Tinas balkong för att sola en stund tills Tina slutade jobba. Hämtade upp henne, drog på pizzerian och hämtade pizza. Väntetiden för denna pizza var ENDAST 34 min. De hade fullt upp tror jag...

Anna och Caje kom till Tina och vi drack nån öl och drog senare till värdshuset. Inte så mycket folk men det var väl helt okej trevligt...

På Lördag käkade vi skrov och så följde jag Marie in till stan och vi fixade lite i hennes lägenhet inför renoveringen av all vattenskada...

När vi väl kom till Btk igen så grillade jag, Marie, Tina och Gurra hos Marie...det var grymt gott!
Efter maten så drog Gurra hemåt medan vi väntade in Sara och sedan Peter för att köra runt i byn och titta, hälsa på Anna som var barnvakt i Åbyn och sedan tillbaka till Marie och spela spel. Vi spelade spel till 23-tiden och begav oss då hem till Tina och sov, jag och hon.

Vaknade upp där vid 10-tiden i morse, drog och hämtade upp min jacka hos Marie plus henne själv och for på Konsum för att handla...skjutsade hem Marie och for sedan upp till Brännfors en sväng... Anders spolade av Gurras bil som var vit, med högtryckstvätten så den i alla fall blev lite mer svart igen...

Drog hem efter det och nu ser jag på reprisen av Babben och co. och bara tar det lugnt...snart är det dags för mat men jag vet inte vad vi ska käka...får kolla i kylskåpet och hitta på något.

Imorgon blir det jobb igen 6.45-16.30.

Nu är det bara två veckor kvar innan vi bor i Btk...eller i alla fall nästan har lyttat in...tiden går fort!

Ha en trevlig dag och kväll !

Inga kommentarer: