måndag 6 april 2009

Mia och Klara

Dessa fantastiska människor.
Det roliga är att vi spelade in en film i helgen.
Gissa vilka jag fick lov att vara?
Inga mindre än Görel och Rolle, snyggast ever var jag!
Tina var Tabita och Anna var Jennifer...
Filmen finns på Youtube...tyvärr inte för allmänheten dock!

Vad har jag mer gjort i helgen då?
Först åkte jag ju buss till Skellefteå i Fredags morgon och besiktade bilen som brorsan körde in. Den gick igenom men hade några fel ändå. Dessutom hann jag bara köra någon timme innan temperaturlampan började blinka. Elfel...
Jo jag har jobbat extra på Fritidsgården i Burträsk i Fredags kväll då det var Musikfestivalen där. På väg till Maria efter jobbet så började airbagslampan lysa också...det måste kollas i veckan! På Lördagen spelade jag fotbollscup i Skelleftehamn där vi förlorade bägge matcherna. Jag blev också knuffad (jag snubblade typ) och bet av en bit ur kindtanden. AJ! Farbror Tony och mina kusiner hann jag se en sväng också! Efter cupen blev det ett skrov innan vi spelade in filmen. Just ja, jag drog förbi på Ringvägen en sväng och mätte lite rum och kollade...Gurra hade tagit med sig en hel del i bilen upp så nu har vi som smått börjat flytta in redan!!

Familjen som ska köpa huset skickade en bild på sig själva till Gurra.
De såg trevliga ut! De ville nog ha en bild på oss också...hmm...

Idag jobbar jag och har just nu rast.

Förresten så fungerar det inte att skicka sms med min mobil.
Sista utvägen är att kolla om det fungerar med sim-kortet i en annan mobil.
Om det fungerar med en annan mobil så är det min mobil det är fel på.
Inte så roligt inte.

Nu ska jag fortsätta jobba.

Imorgon blir det Övik på kvällen. Utbildning.

Tjao.

Inga kommentarer: