onsdag 8 april 2009

Påsk 2009.

Igår kväll var jag i Övik en sväng och idag jobbade jag.
Jag hade en väldigt rolig dag på jobbet måste jag säga.
Snöplums!!! Jag fick då skratta ett tag i alla fall haha!
Jag blev inte blöt. Jag måste ha inbyggd impregnering på kroppen, och tur är väl det!

Efter jobbet så var jag in till Bjurholm en sväng och fixade lite saker.
Kom hem, åt middag och sedan har jag inte gjort mycket vettigt.
Ja jag städade Gurras bil lite och satte igång en tvätt, som jag inser att jag måste hänga upp snart. Jag har även rensat i alla mina lösnaglar som jag hade i en plastpåse. Jag hittade lyckligtvis några som passade och satte på mig dem. Jag tycker det är härligt med lösnaglar ibland. Det är en lite konstig känsla för det är skönt när man har satt på dem men efter några dagar är det lika skönt att ta av sig dem!

Nu ser jag på Efterlyst och väntar på Gurra som snart kommer hem.

Jag har även fått arbetsgivarintygen hemskickade av snälla Carina på löner.
Hon hade även gjort kopior vilket var guld värt så jag kan skicka iväg dem imorgon utan att krångla med att försöka fixa kopior själv. Ja alltså jag ska ha dem när jag söker till Förskollärarutbildningen till hösten. Jag måste få in allt innan på Onsdag, och med dessa röda dagar som kommer runt helgen så är det typ en dag jag har på mig...pust...

Imorgon drar jag, Emeli och Tesan till Malå för att röja och ha det bra i helgen.
Jag är lite trött just nu så jag känner mig inte så peppad just för minuten, men imorgon är det en annan dag då jag kommer vara oerhört peppad!
Vi blir borta tills på Söndag. Då drar jag hem (har jag bestämt mig för Anna och Tina, så ni vet när jag glömmer säga det). Ska passa på att fixa lite här hemma under lediga dagar.
Jag börjar om att jobba först nästa Torsdag vilket känns oerhört skönt!

Nu ska jag fortsätta se lite tv osv...

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer: