onsdag 22 april 2009

Världens längsta promenad.

Vilket underbart väder det har varit idag.
Och vilken underbar dag!
Vi har varit ute hela dagen på jobbet!

När jag kom hem käkade vi kebab i tunnbrödsrullar med gurka och kebabdressing...Saras recept...fast jag har kanske glömt en ingrediens kändes det som...men jag vet inte vad!

Efter maten så gick jag och Gurra ut på mitt livs längsta promenad någonsin tror jag... Jag vet faktiskt inte hur långt vi gick men vi var ute i 1 timme och 40 minuter... Jag säger bara OJ, OJ, OJ så slut jag är!

Nu har jag duschat och satt mig i soffan och ser på Efterlyst. Jag måste nog lägga mig strax så jag orkar upp imorgon... Nu är det bara några få arbetsdagar kvar...känns konstigt måste jag säga, men jag hoppas det blir bra ändå!

God natt!

Inga kommentarer: