tisdag 7 april 2009

Moviestars.

Någon...har spridit ut vår film på Youtube till folk som icke borde vara behöriga att se...denna NÅGON, heter nog egentligen ANNA ANDERSSON...Alltså...Mia och Klara var det tänkt, men MANUS (som skrevs mest av Anna) ville inte til 100 % stämma med äkta Mia och Klara...nåja!!! ;) ...men hallå...jag skulle ju se ut som Rolle och inte mig själv?



Jaja, man lever bara en gång och måste ju få roa sig också!!

Här ligger jag i sängen helt ensam eftersom att Gurra är i Alingsås. Jag ska kliva upp och äta frukost samt lägga i en tvätt och göra mig klar inför en tripp till Övik.


Ha en underbar dag allesammans!

8 kommentarer:

Jennifär sa...

MANMAN NAJJÖÖEE! NAAAJJJ! Nu vill inte jennifär meeear.

Skyll på mig du Katta :)& ha så kul i övik. Själv ska jag sola mig mktmktmktmtk bruun idag!

Puss

workerspolers sa...

Vill se är ju ett miaOchklara fan så jag tycker du ska dela med dej av din rollofigur katta

BROLLE sa...

Katta du är så snygg när du är rolle ! :)

BRÖREL! sa...

NAAJ! Du är snygg då du är GÖREL!

Din vän sa...

Har du bajsat idag förresten? Tyckte du såg så bajsnödig ut då jag såg dig idag på konsum...

Din andra vän sa...

Åt du köttbullar till lunch idag? Du hade iaf en brun fläck i rumpan....

malinns sa...

Hööru ni "Dibn vän" och "Din andra vän" Jag citerar Stampes pappa:

Kan man inte säga något snällt så sger man ingenting alls!

Din vän x 2 sa...

Förlåt katarina! Du vet ju att jag bara skojar och att jag inte äns har sett dig på konsum. Faktum är att om jag hade sett dig, som bajsnödig, på konsum, hade jag faktiskt inte påriktigt skrivit det!
Jag tycker du är jättesöt och fin och snäll och rar, helt enkelt UNDERBAR! NUSS