måndag 13 april 2009

Färg=ångest.

Marie har väl ingen färgångest? Inte på detta kort i alla fall...
här är det snarare kanske korvångest...eller nått...


Jag tycker det är dåligt med kommentarer på min blogg.
Kom igen nu och kommentera!

Anna - Du skriver aldrig längre...kom igen nu, du också!

Jag sov länge i natt men låg ändå och drog mig i sängen länge idag.
Klev upp, käkade gröt och drog till Vännäs och inhandlade present till Maria.
Efter inhandlingen käkade vi lite lunch och drog sedan till Maria m. familj och hälsade på nån timme. Riktigt trevligt och hon visade sitt Scrap-booking program på datorn som var grymt fränt! Det måste jag skaffa! :D

Kom hem och lagade middag, käkade och har sedan dess bara legat i soffan och funderat på färger och inredning inför flytten. Jag har ju alltid varit inne på vitt i vardagsrummet, men nu funderar jag på en grå färg istället. Känns som att det kan bli lite "fränare" till ekmöblerna osv. Vad tror ni om det? Det är nämligen såna där gardin"hyllor" som har lite guld i sig och lite mörkgrå passar väl till gulddetaljer? Är jag ute och cyklar nu eller? Jag har även kollat på soffor men det är så jäkla svårt att veta hur den känns att sitta i så vi måste dra och testa på lite olika ställen. Det blir i alla fall en ljus soffa...till allt detta så passar ju alla färger så man kan byta lite titt som tätt...det är kul!!! Jag inspireras mycket av Britts idéer...jag skulle gärna låta henne inreda! Maria hade också massa fint som jag kände inspirerade mig mycket. Kan jag få lite hjälp tack!

Känns skönt att vara ledig tills på Torsdag för då har jag någon fler dag på mig att börja städa och ta tag i lite olika saker.

Nu ska jag stänga ner datorn och sova! Jag är grymt trött hela tiden, men det kanske inte är så konstigt när det är 26 grader här inne...pust...

Sov gott allihopa!

1 kommentar:

Marie sa...

haha, jag har aldrig ångest... troligt! gillar faktiskt den där bilden, otroligt nog. fast vad menar du med färgångest, din svarting?