onsdag 15 april 2009

Går gräs eller måste man ha grus?

Idag har jag städat, tvättat och packat mer...
Känns som att det inte är så mycket att packa egentligen men när man börjar rota i alla byråer, garderober osv, så kommer det fram en hel del...mest skrot...

Annars har jag inte gjort ett skvatt förrutom att prata i telefonen. Tänk vad mycket man pratar i telefonen ibland...jag är i alla fall glad över att jag har bytt mobilabonnemang nu som förhoppningsvis kommer resultera i billigare räkningar. Jag fick min sista (förhoppningsvis) räkning från det förra abonnemanget igår och den var ovanligt låg...det gjorde mig också glad eftersom jag inte får mer än en lön till...sen är jag pank! Måste ju gå på arbetsförmedlingen då också...tungt...undra om jag ska vänta ett tag med att gå dit så jag slipper söka jobb i sommar...jag kan kanske hitta ett välbetalt svartjobb eller nått...Nääää, men jag vill inte jobba i sommar...jag ska ju hålla på så mycket med huset osv.

Ikväll ska jag se på Efterlyst och kanske käka något gott om jag har något...jag har i alla fall en kladdkaka i frysen....

På Lördag är det fotbollsmatch som jag hade hoppats på att slippa eftersom vi ska bort då jag och Gurra, men imorgon får jag veta om jag måste spela eller...
Jag är riktigt otränad...har kommit i otakt med träningen... Igår SOV jag bort träningen...hur kunde jag göra det? Jo jag låg i soffan och råkade somna...trodde Gurra skulle komma hem tidigare från Vännäs men icke, så jag hann inte på någon träning...men imorgon ska jag inte göra det misstaget i alla fall!

Jag inser just i skrivandets stund att jag inte har några grusskor att spela match med...vad ska jag ta mig till? Betyder detta att jag måste köpa ett par skor även om jag inte får tag på någon affär? Eller ska jag kanske ta mina grässkor? Går det? Hjälp mig!

Nu ska jag se klart Beverly Hills och kolla lite på möbler.

Bye bye.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet vad du kan göra, sluta spela fjantboll :D haha