tisdag 14 april 2009

Packa pappas kappsäck.

Idag packar jag lite. Eller egentligen inte så lite. Det har än så länge blivit 4 sopsäckar med kläder, dukar, gardiner, sängkläder, handdukar osv. Även 3 lådor är packade med bland annat böcker, CD-skivor, dataspel, prydnadssaker och spel. Nu har vi nyss käkat lunch och sen ska jag röja undan, sedan städa om jag orkar allt detta idag...

Solen lyser in och det blir kokhett må jag säga. Men det är ju fint med sol i alla fall. Just i skrivandets stund är det naturligtvis inte soligt ute, men det kommer väl snart tillbaka.

Nu kom solen tillbaka...se där...bara under den lilla stund som jag började rensa saker igen...

Nu ska jag slita mig från datorn och köra igång. Ju snabbare jag är klar, desto mer kan jag ju slappa sen.

Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

malinns sa...

Oh Katta!
Du får inte skrämma mej så för björnarna... Är inte Nalle Puh snäll?

ANNNA sa...

Hej min älskade lingonkaktusblombukett! :) Nu kommenterar jag ju. Och om du nu inte har glömt bort så kommenterade jag rätt flitigt för ett tag sen också. ;) Jag tycker förresten att det låter mkt bra med inredningen. Jag ska ringa dig strax ! För jag ska ut och gå! :D Puss