söndag 19 april 2009

Norrvalla.

I Fredags åkte jag upp till Skellefteå till Marie och sov där.

På Lördagsmorgonen drog jag och spelade fotbollsmatch mot Mjövallen och vi vann med 8-0.
Men det var ju bara träningsmatch...
Till vänster ser ni Norvalla som vi spelade på. Isbitar FULLA planen...inte så trevligt tycker jag, men när det var min tur att hoppa in på planen 20 min in på andra halvleken så hade nästan allt tinat bort... Blåste gjorde det också. Men väldigt kul var det!

Efter matchen så for jag till Maria och duschade sedan begav jag mig till Umeå till P och C. Gurra var redan där. Vi åt jättegod mat och efterrätt och så drack vi lite öl och hade riktigt trevligt hela kvällen. Bastade och satt och snackade en massa!

Idag fick jag mig hem där vid 12-tiden och så åt vi lunch.
Fick ett mindre trevligt samtal. Stackars vän!
Får hoppas på en snabb renovering helt enkelt! Sen kan jag ju alltid flytta in med dig så du slipper vara ensam...risken är väl bara att jag sover i soffan då du vill se på tv så det kanske inte går... men hur som helst så finns jag här om du behöver hjälp med något sen eller nu eller då eller så! Jag kan stå och vara en fläkt på dina tapeter...puuuuuuuuuuhhh (hör hur jag blåser dem torra).

Nu ska vi strax käka pannkaka med grädde och sylt...mums!
Vi äter lite senare middag eftersom att lunchen blev så sen!
Imorgon är jag ledig och det känns jätte jätteskönt.
Undra vad jag ska hitta på då?
Jag har inget att göra på mina lediga dagar.
Vem vet, jag kanske drar på jobbet? Näe, jag vet inte, men om inte annat så kan jag väl kanske sova mig genom dagen!

Ha en underbar kväll allesammans!

1 kommentar:

Hon som är bäst på kommentera din blogg ! sa...

Jag föreslår att du sätter dig ute i solen och njuter av den vackra utsikten. :) De skulle jag ha gjort ! PUSS