torsdag 16 april 2009

Dags för landning?

Snart är det valborgs igen...undra vad man ska hitta på då?
För övrigt är det jag som står längst
upp till vänster om ni inte ser det...!

Kom hem för ett tag sen från fotbollsträningen i Bjurholm. Så härligt det var att träna igen! Försov mig ju som sagt över Tisdagens träning...Jon tyckte nog jag var hjärndöd som kunde försova mig just då...sånt är livet! :P

Det är iskallt här hemma och det ligger kattspya på mitt nystädade hallgolv...jag väntar tills Gurra kommer hem så får han ta bort det, för jag kommer annars tyvärr att kräkas jag också, så då har han två spyor att torka upp! Han brukar torka upp kattspyorna och det är jag väldigt tacksam över! :)



Just nu ser jag på Grannfejden. Det är så jäkla bra! Jag fattar inte hur man kan bråka så mycket med ens grannar, men men...

Imorgon blir det jobb och sedan direkt upp till Skellefteå och Marie för att sova över hos henne. Jag sover där så slipper jag stressa iväg från Burträsk på Lördagsmorgon då det är fotbollsmatch på Norvalla mot Mjövallen...som jag skrev i förra inlägget............
Får väl se hur länge jag orkar men orkar jag över 14 minuter så är jag nöjd haha!
Efter fotbollen bär det av mot någon som snällt kan låna ut sin dusch till mig för jag ska till Umeå där jag och Gurra är bjudna till P och C. Himla trevligt att få träffa nytillskottet också!



Jag lär inte hinna skriva något förrän på Lördag kväll eller Söndag, så...



Nu väntar jag på Gurra som aldrig verkar landa? Han skulle ju ha landat för längesen?



Ha en trevlig kväll och en underbar helg!

Inga kommentarer: