söndag 1 mars 2009

Kräftstjärtar.

Ja det är väldigt gott på rostade mackor tillsammans med ägg, sallad och majonäs. Vi åt det för nån timme sedan. Mums!

Igår drog jag förbi Sofia ett tag på hennes sena inflyttningsfest.
Jag hade inte tänkt fara eftersom jag är så förkyld, men det kändes så tråkigt när man blivit bjuden så långt i förväg och så vidare... Trevligt var det minsann!

Annars så var gårdagen väldigt, väldigt lugn...precis som denna dag.
Jag har spelat lite Mario Bros och nu i någon timme har det blivit Guitar Hero.
Jag vinner mestadels av tiden vilket är väldigt kul haha.

Nu blir det uppvärmd paj till middag eftersom varken jag eller Gurra har någon lust att laga mat, och eftersom jag knappt har någon smak så känns det rätt ovärt att laga något.

Imorgon hoppas jag att jag ska kunna jobba. Jag har ju inte haft någon feber och hostan börjar avta, så jag tror inte att jag smittar...jag har då inte smittat någon nu, vad jag vet i alla fall.

Gurra fyller år imorgon och ingen present har inhandlats heller...det blir tajt om tid...
Men jag bjöd han på House Of Metal i Fredags, så det med lite firande imorgon kanske räcker.
Vi får se!

Jag längtar efter sol och värme nu...åtminstone så man ska kunna sitta ute en hel dag utan att frysa ihjäl. Jag vet faktiskt inte om det har varit varmt idag eftersom jag inte rört mig från soffan på typ hela dagen...men men...

Nu ska jag se One Tree Hill och käka.

Tjo.

Inga kommentarer: