torsdag 5 mars 2009

Somewhere over the rainbow.

Ingenting verkar gå min väg just nu...
Jag jobbade idag och satt mest och pysslade med en bok.
Jag visste inte vad jag skulle ta mig för att göra när det inte fanns något att göra på jobbet.
Jag drog hem kl 14.30 och satte mig vid datorn hemma istället för på jobbet eftersom vi varken har internet eller en fungerande skrivare där just nu, vilket gör mig helt arbetslös.
Så jag skulle fixa in teckenprogram här på min dator men det vägrar fungera.
Varken teckenspelen eller min användare på Mediacenter...
Jag kan ju i alla fall inte säga att jag varit sysslolös och låtit bli att jobba när jag suttit med detta problem från det att jag kom hem fram tills nu, då jag gav upp...
Jag hoppas verkligen att den dataansvarige snälla karln kommer och fixar saken på jobbet imorgon så att jag kan göra något vettigt...jag gillar inte att sitta av tiden, den blir så lång då!

Strax ska jag käka upp fisken som blev över från igår och sedan ska jag röja undan lite för imorgon kommer minsann Marie hit! Slalom, snowboard, slalom, snowboard........
Det ska bli kul!

Nu ska jag väcka min sjuka sambo och ge han lite mat så att han kanske orkar hålla sig vaken ikväll...

För övrigt vill jag gärna göra något åt mina naglar, men vad ska jag ta mig till när jag inte bor på en ort där det finns en affär som säljer lös- eller gelénaglar?
Jag måste in till Umeå men det känns inte så värt att dra in dit enbart för att köpa naglar...

Hej hopp!

Inga kommentarer: